Till vår kund söker vi en interim Servicedeskchef till uppdraget nedan:

Uppdragsbeskrivning:

Som Servicedeskchef har du ett övergripande ansvar för alla supportärenden som kommer in till kunden. Ditt direkta ansvar blir att leda, prioritera och driva arbetet inom 1:a linjens support och telefoni. 

Gruppen består idag av sju personer i Stockholm. Utöver det dagliga arbetet kommer du att fortsätta driva projekt kopplat till Servicedesken. Du kommer rapportera till kundens IT-Chef.

Vi söker någon med:

  • God teknisk förståelse (tex. Teams, AD etc)
  • Erfarenhet av ledarskap i liknade roller/uppdrag
  • Social och kommunikativ förmåga

Startdatum: Start i början av november
cirka 2 dagar i veckan under november. 100 % i december.
Januari – maj ca 50% och därefter juni – september 100%.

Längd: cirka 9 månader

Plats: Stockholm

Omfattning: 50-100 % 

Språk: Svenska

 

Vänligen ansök direkt via vårt system med:

– Ditt uppdaterade CV

– Timpris (inkl. omkostnader)

– Tillgänglighetsdatum

– En kort motivering varför du är lämplig uppdraget.