Är du en person som är lösningsorienterad, social och pedagogisk med ett stort teknikintresse och erfarenhet av IT-support? Då kommer du passa perfekt in i vårt team som 2nd line tekniker! Du kommer vara en del av ett väletablerat team med stor servicekänsla. Visst låter detta intressant? Välkommen in med din ansökan redan idag!

DIN VARDAG

Rollen som 2nd line supporttekniker innebär en mer kvalificerad karaktär som består mestadels av att hantera tekniska ärenden och djupgående felsökningar. Det kan även komma utvecklingsmöjligheter där du får stötta kollegor i deras arbeten samt hantera ärenden av 3rd line-karaktär. Din vardag kommer innehålla teknisk support, kontohantering i Active Directory och standardapplikationer i Windowsmiljö exempelvis Microsoft Office 365. 

Du kommer vara anställd av oss på Wise IT och arbeta hos en av våra kunder i Göteborg. Vi matchar uppdrag utifrån din individuella bakgrund och med hänsyn till just dina karriärsmål, drömmar och ambitioner.

    VEM ÄR DU?

    Vill du ta klivet från 1st line till 2nd line? Med denna tjänst har du möjligheten att utvecklas inom ditt kompetensområde! Vi söker dig som är serviceinriktad och problemlösare som gillar att hjälpa användare med deras IT problem. Vi tror att du har en anpassningsbar förmåga att kunna supportera utefter användares behov. 

    PASSAR VI DIG?

    Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?

    Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.

    Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennifer Hult på mobilnummer 072-304 25 54.