Din vardag:

Som supporttekniker kommer du supportera norska användare och hjälpa till med olika IT-problem . Du kommer få möjligheten att ge teknisk support både över mejl och telefon. Rollen är dynamisk och bjuder på variationsrika arbetsdagar med stora möjligheter att utveckla dina yrkeskunskaper. Tjänsten är flexibel då det finns möjlighet att arbeta från Göteborg eller Stockholms kontoret.

Exempel på arbetsuppgifter:

  • Arbeta med supportfrågor
  • Rådgivande och hjälp vid tekniska problem
  • Konto- och lösenordshantering i Active Directory
  • Arbete i Microsoftmiljö
  • Hårdvaruproblem t.ex. skrivare
  • Ärende- och licenshantering

    Vem är du?

    Ett krav är att behärska norska obehindrat i både tal och skrift. Utöver det är det viktigaste i den här tjänsten är intresset för IT och att hjälpa människor. I rollen som supporttekniker söker vi dig som är en kommunikativ, serviceminded och tålmodig person som motiveras av att ge kunder riktigt bra service samt att ständigt ställas inför nya och spännande utmaningar. I denna rekrytering lämpar vi stor vikt vid din personlighet! Tidigare erfarenhet av denna typ av tjänst är meriterande.


    Passar vi för dig?

    Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?

    Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.

    Vill du veta mer om tjänsten, kontakta ansvarig rekryteringskonsult Jennifer Hult på telefonnummer 0760685530.