Vill du fördjupa dig mer i ärendena som kommer in och utveckla din tekniska kompetens? Sök ditt nästa steg inom IT-support direkt, läs gärna vidare här!

DIN VARDAG 

Som 2nd line supporttekniker går den största delen av ditt arbete ut på att ägna tid åt djupare felsökningar som eskalerats från 1st linesupporten. Du kan även komma att lösa ärenden av 3rd line-karaktär samt stötta övriga agenter i sitt arbete. Dina arbetsuppgifter kommer innefatta teknisk support och felsökning av kundspecifika applikationer samt standardapplikationer i Windowsmiljö som bland annat Microsoft Office 365. Utöver det kommer du arbeta med bland annat kontohantering i Active Directory samt övervakning och felsökning av nätverk och skrivare.

Du kommer vara anställd av oss på Wise IT i en tillsvidareanställning och arbeta hos en av våra kunder i Stockholm. Vi matchar uppdrag utifrån din individuella bakgrund och med hänsyn till just dina karriärsmål, drömmar och ambitioner.

VEM ÄR DU DÅ? 

Vi tror att du är en envis problemlösare som gillar djupa felsökningar och trivs som bäst när du får hjälpa användare ur deras IT-relaterade trubbel. Du har kanske redan erfarenhet av en liknande roll, eller så har du arbetat med IT-support i 1st line tidigare och är redo för nästa steg i karriären!?

PASSAR VI DIG? 

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. På Wise IT är vi ett härligt gäng superhjältar som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. Vi tror på människan i en framtida teknikutveckling och brinner för att bygga relationer, inkludera fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Hos oss är människan i fokus och vi tror att alla sitter på superkrafter som i rätt situation kan göra stordåd. Vi vill vara en självklar go-to career partner oavsett om kandidaten söker jobb i dagsläget eller inte. Vill du vara med på vår resa?

Läs mer om oss, vår kultur och våra värderingar på vår karriärsida.

ANSÖKAN

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till:

Vendela Bennström (vendela.bennstrom@wiseit.se)

Maria Legerius (maria.legerius@wiseit.se)

Vi tar inte emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.