Är du en IT-tekniker som vill ta dig an en ny utmaning? Nu söker vi på Wise IT vår nästa supporttekniker till vår kund – är det du? Läs vidare!

Din vardag:

Du kommer få lösa mer komplicerade ärenden som helpdesken inte kunde lösa. Arbetsuppgifterna kommer att innefatta bland annat avancerad supportering och felsökning av applikationer som Microsoft Office 365, Windows server och molntjänster samt kundspecifika applikationer. Utöver detta kommer du även att arbeta med bland annat administration av Active Directory samt felsökning av nätverk och skrivare.

För att trivas i rollen tror vi du har erfarenhet av
:

  • 2-3-line support
  • Office 365 och Exchange
  • Windows Server
  • Azure och Intune
  • Active Directory och GPO:er
  • Virutalisering
  • Citrix
  • Linux

Vem är du?

Vi tror du har ett stort intresse för IT och teknik och att du ständigt vill lära dig mer. För att lyckas i rollen tror vi att du har relevant utbildning och har arbetat med liknande arbetsuppgifter i minst tre år. Som person är du kunnig, självgående och har en god social förmåga. Du delar gärna med dig av din kunskap till interna medarbetare och externa kunder.

Om Wise IT

Wise IT arbetar med kompetensförsörjning inom IT. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Vi är ett härligt gäng som tillsammans hjälper människor och företag att nå sina drömmar. På Wise IT tror vi på människans framtida teknikutveckling och en passion för att bygga relationer. Ett mål är att bli fler i IT-branschen och naturligtvis matcha rätt kompetens till rätt uppdrag. Vill du vara med på vår resa?

Ansökan

Har du frågor eller funderingar får du gärna höra av dig till Evelina Andersson på evelina.andersson@wiseit.se eller Hanna Levin på hanna.levin@wiseit.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl utan de sker enbart via den här annonsen.

Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Varmt välkommen med din ansökan!