Arbetar du med 2nd line support och brinner för felsökning? Är du en doer och trivs i en arbetsmiljö där det inte finns tydliga processer och mallar? Då är du helt rätt för rollen som 2nd line/Operation Analyst till Trustly!

Din vardag

Rollen heter formellt ”Operation Analyst”. Du kommer att vara placerad på huvudkontoret i Stockholm och ingå I teamet “Product and operations” som består av 3 fasta personer samt 2 roterande Java-utvecklare. De övriga i teamet har roller som incident manager och teamlead. Detta team får alla incidenter och supportärenden som 2nd line i Malta inte klarar av. I denna roll kommer du avlasta incidentmanagers och utvecklare med de lättaste av ärendena.

Du kommer att arbeta med att:

  • Övervaka system
  • Hantera och felsöka mindre incidenter
  • Koordinera av mindre incidenter
  • Ta ägandeskap över ärenden och lotsa vidare till rätt person vid behov

Vem är du?

Vi ser gärna att du har arbetat med felsökning och 2nd line support tidigare. Har du erfarenhet av Mac, SQL och systemövervakning är det också ett plus, men inget krav. Du kommer att vara självgående i denna roll och det är viktigt att du trivs i en arbetsmiljö där det inte finns tydliga processer och mallar. Denna person ska gilla att ta för sig, en doer. Det är viktigt att denna person kan flytande Engelska och Svenska.

Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Välkommen med din ansökan!

Passar vi dig?

På Trustly arbetar vi för en värld där det är tryggt, enkelt och kostnadseffektivt för alla att betala online – för handlare och konsumenter såväl som för banker.

För hundra år sedan var det kontanter som gällde. Folk fick betalt i reda pengar, förvarade dem i plånboken och handlade för dem i den lokala butiken. Att betala var enkelt.

Men oj vad tiderna har förändrats!

Idag betalas lönerna in direkt på våra bankkonton och vi handlar online på nätbutiker från hela världen. Så varför är det så svårt att betala direkt från våra bankkonton?

Att betala online borde vara lika enkelt för konsumenterna som att sträcka över en sedel. Och att acceptera betalningar och göra återbetalningar borde vara handlarnas minsta bekymmer.

Kreditkort, betalkort, e-plånböcker, fakturor och postförskott är alla mellanhänder som tar ut avgifter och ränta för den enkla uppgiften att flytta pengar från en person till en annan.

På Trustly arbetar vi outtröttligt för att göra det enkelt att betala online.

Det här är några av de förmåner arbetsgivaren erbjuder

  • Centralt läge
  • Eget ansvar
  • Karriärmöjligheter

Kontakta mig för mer information

Ansök utan CV