Är du en kommunikativ och resultatorienterad person som har några års erfarenhet av arbete med CRM-system? Vill du vara en del av en meningsfull och samhällsnyttig verksamhet? Motiveras du av att arbeta i en utvecklingsorienterad miljö som strävar efter att ligga i framkant inom digital utveckling? Trygghetsfonden TSL söker en Systemansvarig CRM som vill vara med på deras resa!

DIN VARDAG

Du kommer att arbeta på en dynamisk och modern arbetsplats som erbjuder dig stora möjligheter att påverka en spännande digitaliseringsresa. Du kommer vara en del av en nätverksorganisation där IT-systemen fungerar som förutsättningen för Trygghetsfondens digitala verksamhetsmodell. Som Systemansvarig CRM har du en betydande roll i att se till att verksamheten har fortsatt välfungerande, moderna och ändamålsenliga IT-system framöver

I rollen som Systemansvarig CRM så är du ansvarig för planering, koordinering och uppföljning av test vid ändring av existerande system eller införande av nya IT-system/applikationer. Du gör detta genom att bland annat ta fram testplan och teststrategi, samt även delta aktivt själv i att genomföra tester i Microsoft Dynamics CRM. Du kommer att driva kravarbete kopplat till CRM i tätt samarbete med TSL:s chef för digital utveckling och övriga verksamheten. Vidare har du ett nära samarbete med ett tiotal partners och leverantörer som Trygghetsfonden har integrationslöningar med. Som Systemansvarig agerar du även stöd gentemot verksamheten i olika typer av IT-relaterande frågor.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har några års erfarenhet av arbete med CRM-system, och då gärna Microsoft Dynamics CRM. Du har arbetat med testning och kravställning relaterat till CRM-system och har en god förmåga att koppla CRM till verksamhetsbehov. För att lyckas i rollen så vi också att du har erfarenhet av projektledning. Du kompletterar detta med en relevant akademisk utbildning, gärna inom systemvetenskap/datavetenskap. Som person är du förtroendeskapande, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga. Du tycker om att ta egna initiativ och föredrar ett strukturerat arbetssätt, har du dessutom erfarenhet av att arbeta agilt så ser vi det som en stor fördel.

VILL DU VETA MER?

Trygghetsfonden TSL samarbetar med Wise IT. Vill du veta mer, kontakta ansvarig rekryteringskonsult, Catarina Anderson, catarina.andersson@wiseit.se. Urval sker löpande. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter. Välkommen med din ansökan!

OM Trygghetsfonden TSL

Trygghetsfonden TSL (TSL) är omställningsorganisationen för kollektivanställda arbetare inom företag i det privata näringslivet byggt på Trygghetsavtalet tecknat mellan Svenskt Näringsliv och LO. TSL:s trygghetsavtal omfattar 100 000 företag med 900 000 anställda. De branscher som omfattas av TSL:s omställningsstöd är huvudsakligen inom bygg, fastighet, skog, trä, grafiska, hotell och restaurang, industri, delar av kommunal verksamhet, livsmedel, papper, service och kommunikation, transport och även specifika yrkesförbund som elektriker och målare. TSL är Sveriges största nätverksorganisation för omställning. Läs gärna mer på www.tsl.se

Kontakta mig för mer information

Ansök utan CV