Vill du arbeta som Problem Manager i ett Service Management team till vår kund i Kista?  

Du kommer att ingå i Service management teamet där teamet ansvarar för Incident, Problem, Change, Reporting management samt ITSM verktyget. Som Problem Manager kommer du att vara ansvarig för hela problem processen, granska, kontrollera kvalitet, prioritera, övervaka, lösa samt stänga ärenden. Du kommer vara den primära kontaktpunkten för externa och interna parter när det gäller problemhantering.

Som Problem Manager har du en nyckelroll för att säkerställa stabil drift. Målet är att minska mängden återkommande incidenter och säkerställa kvaliteten på de lösningar som används.

Är det dig vi söker?
Du har förmågan att uppmuntra dina kollegor att arbeta på ett processorienterat arbetssätt. Du tycker om att vara drivande i nytänkande processer, utmana gamla rutiner och du får kollegor att sträva mot samma mål.

– Erfarenhet inom ITIL, gärna certifierad
– Engelska och svenska i tal och skrift
– Förståelse för serviceorienterade IT-organisationer
– Erfarenhet av ITSM

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Linda på Linda.mukka@wiseit.se, märk mailet med ”Problem Manager” i ämnesfältet. Ansök redan idag, urval sker löpande.

Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via mail då vi värnar om din personliga integritet. Du kan läsa mer om hur vi behandlar personuppgifter enligt GDPR i Wise Group-koncernens policy för behandling av personuppgifter.

Wise IT är ett konsult- och rekryteringsföretag inom IT med huvudkontor i Stockholm. Vår uppgift är att hitta rätt person till rätt IT-jobb, genom rekrytering och konsulter. Tänk dig ett jobb där du får möjligheten att ta nästa steg i din karriär. Oavsett om ditt nästa steg är att hitta din spetskompetens, testa nya saker eller arbeta med den senaste tekniken. Ett jobb med bra lön, trygghet, förmåner och ett stort nätverk. Vi står vi bakom dig hela vägen – i ditt nästa steg.

Kontakta mig för mer information

Ansök utan CV